czwartek, 7 czerwca 2012

Promocji brak

Chciałam sobie kupić szafę. Taką zwykłą, materiałową. Upatrzyłam taką, co mi się spodobała w Homebase, na dodatek w promocji była.
Zapamiętałam link do stronki: http://www.homebase.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?langId=110&storeId=10151&partNumber=8755546 i zadowolona poszłam spać.
Następnego dnia otwieram link, szafa jest, tylko że cena się za cholerę zgodzić nie chce. Jasno stoi: £47. Innymi słowy promocja się skończyła. Jakby to napisali w starych komiksach dla dzieci: "!#@&!@#&%*^*#!".
Bez obrazy, ale tyle to ja za rurki obciągnięte materiałem nie dam, pracuję na pół etatu i pieniędzmi, za przeproszeniem, nie sram.
Poczekam aż znowu będzie o 30% taniej, albo kupię inną.

2 komentarze:

  1. Już kiedyś mówiono , nie śpij , bo Cię okradną :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to nawet nie kradzież, to rozbój w biały dzień, tak mi podwyższyć cenę z dnia na dzień... Dobrze, że się zorientowałam

    OdpowiedzUsuń

oops...