środa, 13 lutego 2013

Znajdź Różnicę :-)

10 komentarzy:

  1. Jakby ta po lewej wciągnęła brzuch,
    to miałaby figurę ciekawszą niż ta po prawej.
    Odrobina ćwiczeń na brzuszek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem:-) i ćwiczę, niestety, od niedawna i jeszcze nie ma efektów :-(

      Usuń
    2. Jezu !!! Co Ty mówisz. Jakich efektów nie ma, czego ?! Cieszę się, że Ci się udało, bo wiem, ile to kosztuje. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ach ten terror odchudzania! jak ja mam go dość!
    Czy ty Ty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja, we wlasnej osobie, ale pomniejszona o jakies 27kg :-) a co do terroru odchudzania, to czulam go przez pierwsze trzy miesiace, teraz jest ok. za to terror cwiczen, to zupelnie inna para kaloszy :-(

      Usuń
  3. Ej, to Ty i Ty? I po lewej, i po prawej? Bo jeśli tak, to gratuluję i jeszcze i tu trzymam za Ciebie kciuki - za wytrwanie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to ja w wersji sprzed roku i aktualnej :-) Dzieki!!!

      Usuń
  4. ale czemu tu tak długo cisza i cisza, niepokoi mnie to, i kiedy mi przyślesz swoje sukienki bo są na Ciebie za duże?;))) jeju, warto się odchudzać dla takich zmian.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cisza, bo nadal mam doła. a jeśli idzie o ubrania, to raczej sądzę, że to ja mogłabym ubierać się w Twoje z jakichś grubszych okresów - moje niektóre stare bluzki mogą co najwyżej robić za namiot ;-)

      Usuń
  5. Jesteś moją bohaterką. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń

oops...